livetjagintepratarom

Direktlänk till inlägg 23 maj 2013

-

Av Walter Igor - 23 maj 2013 13:30

Jag vill bara inte vara nykter. Jag vill bara fly i alkoholens och drogernas värld där ingenting är viktigt. Där allting bara är, och man accepterar det. Vill bara skära mig själv mer och mer med vassa rakbladet. Blöda mer och mer. Jag vill knulla som ett jävla djur. Men jag vill inte ha känslor. Inte för någon. Inga känslor, och jag vill inte bli sårad. Bara ett simpelt köttsligt begär.


Jag vill inte bli tjatad på. Jag vill inte ha några krav. Jag vill bara göra precis som jag vill. Jag vill inte äta dina moralkakor. Tar hellre en haschbrownie. 


Jag vill inte oroa mig för folk. Jag vill att alla ska må bra. Jag vill själv må bra. Det verkar omöjligt i denna värld, och i detta så kallade välfärdssamhälle. Passar man inte in i formen så finns man inte alls. Jag finns inte, för jag passar inte. Inte på något plan passar jag. Jag är oacceptabel. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Walter Igor - 18 december 2013 20:49

Life of Wendy. I wish this was a fairytale with a happy ending. I wish that the main character were someone with charisma and an ever-burning passion for all the possible events of being alive. Yes, I truly wish that this story was about someone he...

Av Walter Igor - 7 oktober 2013 16:39

Jag har PMDS. Jag fick en ångestattack och skar mig själv igår kväll. Jag kan inte berätta det för min pojkvän, för han kommer bli arg. Sen ringer mamma mig och tjatar på mig när jag redan är arg och ledsen som det är. Jag mår skit, och hon säger åt ...

Av Walter Igor - 19 augusti 2013 19:25

Livet har faktiskt inte känts så jävla dåligt på sistone. Jag har inga känslor längre för mitt ex, och är inne i ett nytt förhållande som får mig att känna mig trygg och bra. Jag känner mig faktiskt som en vacker och bra människa med henom.   Som...

Av Walter Igor - 24 juni 2013 00:00

Du är en ljugande liten fitta precis som alla andra. Du målar upp dig som stor, men är liten inuti. Du säger dig vara ärlig, men flyr undan sanningen i största möjliga mån. Du utger dig som stark, men du är så jävla svag. Du är inte så speciell som j...

-

Av Walter Igor - 29 maj 2013 17:50

Jag är fortfarande helt jävla galen i mitt ex. Jag tror inte att jag någonsin kommer över henom. Jag har aldrig älskat någon så mycket som jag gjorde. Jag skulle dö för hens skull. Jag orkar inte att hen ignorerar mig, jag vill att hen ska älska mig,...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards